Α΄ θεματικός άξονας Εργαστηρίων Δεξιοτήτων – Ζω καλύτερα /Ευ Ζην – Τάξη Δ΄- Τμήμα Δ2

ΤΙΤΛΟΣ: «Διατροφή-Υγιεινή Ζωή»
Δράση 1: Υγιεινή διατροφή
 
Στόχος:   Να γνωρίσουν οι μαθητές τις 7 ομάδες τροφίμων – Τι χρειάζεται ο οργανισμός μας
Πρωινό γεύμα- Κυρίως γεύμα- Βραδινό γεύμα- Ενδιάμεσα γεύματα
Δράση 2: Γνωριμία με την Διατροφική πυραμίδα

Στόχος: Τα παιδιά μαθαίνουν τις κατηγορίες της διατροφικής πυραμίδας και στόχος είναι να τα συνδέσουν με την προηγούμενη δράση ώστε να κατανοήσουν τη χρησιμότητα της καθώς και τις ποσότητες από τις τροφές που πρέπει να καταναλώνουν
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ «Ζω καλύτερα- Ευ ζην»Δράση 3 : Η δικιά μας πυραμίδα

Στόχος: Να μάθουν στην πράξη και να εμπεδώσουν τις σωστές ποσότητες από τις κατηγορίες τροφίμων φτιάχνοντας την δικιά τους πυραμίδα.

Δραστηριότητα: Κατασκευή διατροφικής πυραμίδας
Δράση 4 : Χειροποίητο επιτραπέζιο παιχνίδι

Στόχος: Κατασκευάζοντας το δικό μας επιτραπέζιο παιχνίδι με κάρτες, οι μαθητές εξοικειώνονται με τα τρόφιμα, βρίσκοντας πού και πώς χρησιμοποιείται η κάθε τροφή σημειώνοντας το στην κάρτα. Στη συνέχεια προσπαθούν να περιγράψουν την εικόνα του τροφίμου στο συμμαθητή τους, χωρίς τις “απαγορευμένες” λέξεις, όπως παίζεται και το taboo.

Δραστηριότητα: Κατασκευή παιχνιδιού με κάρτες (Food-oo)
Δράση 5: Τι θα τρώγαμε για πρωινό, εάν ξυπνούσαμε αύριο στην Αγγλία;

Στόχος: Να γνωρίσουν τα παιδιά τις τροφές που προτιμούν οι άνθρωποι σε άλλες χώρες του κόσμου και πιο συγκεκριμένα στην Αγγλία, για το πρώτο γεύμα της ημέρας. Γνωριμία με το περίφημο αγγλικό πρωινό, από τι αποτελείται, γιατί το τρώνε οι κάτοικοι εκεί, εμείς θα το καταναλώναμε; Συζήτηση, σχολιασμός εικόνων και βίντεο με την παρασκευή του.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.